Profesionálnu balíkovú službu spoločnosť poskytuje v segmente B2B a B2C, vrátane siete výdajných miest pre balíky z e-shopov - Geis point so všetkými požadovanými e-commerce službami, ktoré sú nevyhnutné pre úspešné doručenie a maximálnu spokojnosť zákazníkov - COD, garantované dodanie, telefónne/SMS/e-mailové avízo a mnoho ďalších štandardných a individuálnych služieb. Profesionálna preprava paliet je zabezpečená vozidlami s hydraulickými čelami, opäť s rôznymi službami vrátane doručovania na súkromné adresy, celovozovej prepravy, leteckej a námornej prepravy. Do portfólia služieb patrí, samozrejme, aj kontraktná logistika.
„Všetky naše služby ponúkame na vysokej profesionálnej úrovni, pretože každá z našich spoločností v skupine Geis je špecializovaná na určitý produkt, ktorý rozvíja. Naším benefitom je však to, že dokážeme využiť synergiu medzi produktmi a poskytnúť klientom najefektívnejšie logistické riešenia. Od jednotlivých služieb až po zaistenie celého logistického reťazca - import tovaru, colné služby, uskladnenie, dodávka obalov ako aj špeciálne služby, ako je olepovanie zásielok etiketami, prikladanie príbalových letákov, predajné balenia alebo drobné montáže, konsolidácia zásielok a distribúcia na koncového zákazníka alebo naopak export", hovorí Dušan Vilhan, obchodný riaditeľ skupiny Geis na Slovensku.
Samozrejmosťou je IT podpora. To sa týka HW i SW pre prepravu a skladovanie. „IT oddelenie pracuje priebežne na zlepšovaní našich vlastných SW, ktoré umožňujú klientom on-line komunikáciu. Od zadávania objednávok, cez sledovanie zásielok v reálnom čase alebo napríklad skladových zásob, pokiaľ im zaisťujeme skladovú logistiku. Podľa ich potreby automaticky vytvárame štatistiky a rôzne druhy reportov - od každodenných rýchlych prehľadov až po detailné rozbory", dodáva Dušan Vilhan.